Wielka awaria. Klienci wściekli na Lidla. „Czujemy się oszukani”
W sobotę, 30 listopada 2024 roku, klienci sieci Lidl napotkali na poważne problemy z działaniem aplikacji mobilnej Lidl Plus. Od godzin przedpołudniowych użytkownicy zgłaszali trudności z aktywacją kuponów rabatowych, co uniemożliwiało skorzystanie z zaplanowanych promocji. Wielu klientów, czując się zawiedzionymi, opuszczało sklepy bez dokonania zakupów.
Serwis Downdetector odnotował setki zgłoszeń dotyczących awarii aplikacji, z pierwszymi sygnałami pojawiającymi się około godziny 11:00. Problemy te dotknęły użytkowników w całej Polsce, co sugeruje, że była to awaria o zasięgu krajowym.
Przedstawiciele Lidl Polska zostali poinformowani o sytuacji poprzez social media, jednak do tej pory nie wydali oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. Klienci wyrażają nadzieję, że usterka zostanie szybko usunięta, aby mogli skorzystać z planowanych promocji i kontynuować zakupy zgodnie z wcześniejszymi założeniami.
Klienci nie kryją rozczarowania i dają temu wyraz w social media.
- I nawet, żadnej informacji, że jest globalna awaria aplikacji… Człowiek tylko stracił 40min po to, żeby zostawić zakupy przy kasie. Brawo Lidl Polska, ciekawe ile osób dopiero w domu się zorientowało, że kupony nie wskoczyły…
- Dzięki Lidl, przy kasie zostałam z połową zakupów do wycofania, bo kupony nie działają.
- Oburzeni klienci masowo odkładają produkty przy kasie inni czują się oszukani – pisze z kolei nasz Czytelnik.
Usterki zdarzają się jednak nawet najlepszym i pozostaje mieć nadzieję, że w przyszłości będzie ich mniej.
[AKTUALIZACJA] Czytelnicy informują, że awaria została naprawiona i wszystko już działa. Około 12.30 zaczęły również spadać wyniki w serwisie downdetector, co również potwierdza nasze informacje.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.