Wzięła buty dziecka z sali zabaw… bo spieszyła się do teatru! Obsługa pozwoliła?

W jednej z sal zabaw na Grochowie doszło do niedopuszczalnej sytuacji. „#sala zabaw. Wczoraj w sali zabaw (…) klientka nie mogła znaleźć butów dziecka więc zabrała buty mojego dziecka (nówka sztuka) zostawiając obsłudze numer telefonu, bo spieszyła się do teatru.” – pisze Pani Anna. 

Fot. Pixabay

„Idąc tym tropem powinnam wziąć kolejną parę? Znaczy, że jak mi coś zginie to mam prawo wziąć czyjąś własność i to już nie jest kradzież? Obsługa pełna współczucia dla sytuacji klientki i uczciwości (telefon zostawiła) ?. Może warto wyposażyć salę w klucze do szafek?? Dla ewentualnych „śmieszków” to nie jest fajne szukać transportu dla bosego dziecka i kupować pierwszych lepszych butów w sobotni wieczór. Te pieniądze mogłam inaczej przeznaczyć.” – dodaje Pani Anna.

Sprawa została zgłoszona na policję.

Internauci nie kryją oburzenia:

„Po prostu brak słów. Doszło do kradzieży butów przy poparciu obsługi.” – komentują internauci.

„Ze strony kobiety makabryczny brak dobrego wychowania. Ze strony obsługi – totalna nieudolność, bo rozumiem, że nie ma tam wywieszonych informacji o tym, że obsługa nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni. Tak czy siak, to zwykła kradzież.

To tak, jakbym w szatni opery zobaczyła futro z karakułowych brajdszwanców (nieważne, że nie uznaję naturalnych futer, to tylko przykład) i powiedziała, że zginęło moje okrycie, więc proszę wydać mi to futro, a ja zostawię właścicielce numer telefonu…

Współczuję, Aniu. Dzwoniłaś do niej później? Oddala? -„ pyta Pani Małgorzata.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]