Zdecydowana reakcja Lux Medu na odmowę przyjęcia pacjentki z niepełnosprawnym dzieckiem. „Niedopuszczalne zachowanie”
Dzisiaj opisaliśmy historię Pani Agnieszki, która na jednym z portali społecznościowych opublikowała szokującą historię z Lux Medu. Zarząd Lux Medu po otrzymaniu skargi i zapoznaniu się ze sprawą przeprosił za zaistniała sytuację i podjął decyzję o zawieszeniu lekarza.
W reakcji na reklamację Mamy Pacjenta i zgłoszenie w tej sprawie, dokonane bezpośrednio po zdarzeniu przez pracowników naszej recepcji, lekarz został zawieszony w pełnieniu obowiązków. Po drobiazgowym zbadaniu wszystkich okoliczności i analizie dokumentacji medycznej podejmiemy decyzję w sprawie dalszych konsekwencji służbowych.
Chciałabym jednocześnie podkreślić, że Pacjentowi została niezwłocznie zapewniona wizyta domowa, w trakcie której udzielono mu pomocy medycznej.
dr n. med. Agnieszka Motyl,
Członek Zarządu LUX MED ds. Operacyjnych”
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.