Zdecydowana reakcja Lux Medu na odmowę przyjęcia pacjentki z niepełnosprawnym dzieckiem. „Niedopuszczalne zachowanie”

Dzisiaj opisaliśmy historię Pani Agnieszki, która na jednym z portali społecznościowych opublikowała szokującą historię z Lux Medu. Zarząd Lux Medu po otrzymaniu skargi i zapoznaniu się ze sprawą przeprosił za zaistniała sytuację i podjął decyzję o zawieszeniu lekarza.

Fot. Pixabay / Facebook

 „Jest nam niezmiernie przykro z powodu wszystkich nieprzyjemności, na które została narażona Mama naszego Pacjenta w związku z niedopuszczalnym zachowaniem lekarza. Sytuacja przez nią opisana oczywiście nie powinna mieć miejsca – stoi w rażącej sprzeczności z etyką lekarską i standardami obsługi Pacjentów w Grupie LUX MED.

W reakcji na reklamację Mamy Pacjenta i zgłoszenie w tej sprawie, dokonane bezpośrednio po zdarzeniu przez pracowników naszej recepcji, lekarz został zawieszony w pełnieniu obowiązków. Po drobiazgowym zbadaniu wszystkich okoliczności i analizie dokumentacji medycznej podejmiemy decyzję w sprawie dalszych konsekwencji służbowych.

Chciałabym jednocześnie podkreślić, że Pacjentowi została niezwłocznie zapewniona wizyta domowa, w trakcie której udzielono mu pomocy medycznej.

dr n. med. Agnieszka Motyl,

Członek Zarządu LUX MED ds. Operacyjnych”

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]