Zmiany! Polski bank na nowych ścieżkach: Co na to klienci? [24.07.2023]

mBank, jeden z kluczowych graczy na polskim rynku bankowości detalicznej, przedstawił serię ulepszeń w zarządzaniu finansami osobistymi swoich klientów. Nowe funkcje w aplikacji mobilnej i systemie transakcyjnym obejmują łatwiejszy dostęp do historii transakcji i nowe narzędzia do zarządzania budżetem.

Fot. Shutterstock

Dzięki innowacjom wprowadzonym przez mBank, klientom udostępniono łatwy i przejrzysty podgląd swojej historii transakcji sięgającej aż pięciu lat wstecz, zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w systemie transakcyjnym. W sytuacji, gdy użytkownik chce przejrzeć starsze operacje, może skorzystać z bezpłatnego zestawienia operacji, które jest dostępne w zakładce Płatności > Zestawienie operacji.

Klientom oferowana jest również możliwość analizy swojej historii transakcji, co umożliwia szczegółowe zrozumienie ich wpływów i wydatków.

Historia Twoich transakcji

Teraz w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym możesz sprawdzić historię swoich transakcji z ostatnich 5 lat. Jeśli chcesz zobaczyć starsze transakcje, skorzystaj z bezpłatnego zestawienia operacji. Zestawienie znajdziesz w zakładce Płatności > Zestawienie operacji.
Pamiętaj, że Twoje wpływy i wydatki możesz również sprawdzić w analizie historii. Analizę historii znajdziesz w zakładce: Finanse w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym.

Budżety

Wkrótce wyłączymy obecną wersję budżetów i zastąpimy ją nową. Znajdziesz ją w serwisie transakcyjnym, w zakładce Finanse > Mój budżet.  
Utwórz budżet i kontroluj wygodnie swoje finanse.” – czytamy na stronie banku.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl