Znana i popularna kiedyś sieć przechodzi do historii. Zniknął ostatni sklep

Ostatni sklep sieci Piotr i Paweł przeszedł rebranding. To oficjalny koniec tych delikatesów.

Fot. Pixabay

Pierwszy sklep delikatesowy sieci Piotr i Paweł pojawił się w Poznaniu w 1990 roku. Sieć szybko się rozrastała i w 20 lat działało już 150 punktów.

Wkrótce delikatesy zaczęły przynosić straty i przegrywać z tańszymi dyskontami. Zmieniono format na supermarket, ale i ten format przegrał z tanimi sieciami.

Wszczęto postepowanie sanacyjne i znaleziono inwestora. SPAR Group wykupił sklepy i przekształcił je w swoje własne.

Ostatni sklep przeszedł właśnie rebranding. To placówka w centrum handlowym KLIF w Warszawie.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c