Znana szwedzka marka otwiera pierwszy sklep w Warszawie
Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 mkw. i zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.
Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym.
Projekty marki mają inspirować klientów, poprzez łączenie wysokiej jakości produktów ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Weekday, od samego początku istnienia, ma w swoim DNA gotowość do zajmowania stanowiska w ważnych tematach. To właśnie dlatego filozofia marki „RE-THINK” opiera się na przemyśleniach dotyczących współczesnego świata.
Elektrownia Powiśle to projekt realizowany przez Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate. Możliwość wykorzystania zabytkowej bazy i uzupełnienia jej nowoczesną architekturą, dała impuls do jednego z najciekawszych i najbardziej innowacyjnych przykładów rewitalizacji w Europie. Dużą rolę odgrywa lokalizacja na kreującym trendy Powiślu – dzielnicy, która od kilkunastu lat przeżywa prawdziwy renesans. To wyjątkowe otoczenie zostanie uzupełnione zróżnicowaną ofertą. Inwestycja o powierzchni 55 000 m2, będzie składać się z powierzchni biurowych, handlowych, restauracyjnych i mieszkalnych, a także hotelu butikowego oraz pierwszego w Polsce, innowacyjnego konceptu Beauty Hall.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.