Inflancka odnośnie masturbacji: „niemile widziana przez naszych Klientów jest obecność pracowników obsługi”
W dniu wczorajszym nagłośniliśmy problem, który dotyka warszawskie obiekty rekreacyjne: https://warszawawpigulce.pl/mezczyzni-wzajemnie-masturbowali-sie-w-saunie-inni-uprawiali-milosc-francuska-list-do-redakcji/
W odpowiedzi na nasz artykuł otrzymaliśmy stanowisko Warszawianki, które opublikowaliśmy wcześniej: https://warszawawpigulce.pl/mezczyzni-masturbowali-sie-w-saunie-warszawianka-rozwaza-zamkniecie-lazni-parowej/
Przed chwilą otrzymaliśmy wiadomość z Inflanckiej o następującej treści:
„Szanowny Panie Redaktorze, w odpowiedzi na list do redakcji zamieszczony
w Państwa serwisie: https://warszawawpigulce.pl/me
o działaniach, które podejmowaliśmy i podejmujemy, aby zapewnić komfort korzystania z saun w Ośrodku Inflancka.
Przede wszystkim szeroko informujemy i edukujemy naszych Klientów nie tylko o zasadach poprawnego saunowania, ale również o konieczności przestrzegania reguł zawartych w regulaminie Ośrodka Inflancka.
Regulamin wywieszony jest przed wejściem do strefy płatnej saun oraz na stronie internetowej pod adresem https://aktywnawarszawa.waw.pl
Wprowadziliśmy również dodatkowe komunikaty głosowe oraz specjalne oznakowanie na ścianach obiektu (znaki informacyjne i kierunkowe), mające usprawnić komunikację zasad dotyczących korzystania z obiektu użyteczności publicznej.
Należy pamiętać, że sauny są miejscami szczególnymi, gdzie sfera intymności (z uwagi na korzystanie z nich w negliżu) jest znacznie mniejsza niż w innych obiektach. Tym samym, często niemile widziana przez naszych Klientów jest obecność pracowników obsługi. Możemy jednak – i to robimy – reagować na sytuacje oczywistego łamania regulaminu. Często jednak koniecznym jest otrzymanie przez nas zgłoszenia od Klienta. Takie incydenty mogą być zgłaszane bezpośrednio do pracownika recepcji kompleksu saun.
Żadne akcje edukacyjne i twarde egzekwowanie regulaminu nie zastąpią konieczności przestrzegania zasad współżycia społecznego i obyczajnego zachowania przez tych z naszych Klientów, którzy takie zasady lekceważą lub o nich zapominają.
Informujemy, że wszystkie uwagi naszych Klientów są dokładnie analizowane i brane pod uwagę. Opinie naszych Klientów są cennym źródłem informacji, które wykorzystywane są do kształtowania oferty Ośrodka dla mieszkańców m. st. Warszawy.”
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.