Afera w Biedronce. Nie działają karty, nie ma zniżek na produkty [AKTUALIZACJA]
W Biedronce na Wiatracznej klienci dowiadują się przy kasie, że ich karty nie zadziałają, nie ma więc zniżek na produkty objęte normalnie promocją. Klienci są oburzeni.
„Próbowałam kupić banany po promocyjnej cenie. Do tego jest potrzebna karta Biedronki. Taką kartę posiadam, ale okazało się że dzisiaj jest jakaś awaria i karty nie działają. Szkoda tylko że informują o tym przy kasie a nie za pomocą jakieś kartki czy na przykład ekspedientki”– informuje nas pani Barbara.
Wtórują jej inni klienci, ale na razie nie wiadomo czy jest to awaria tylko w jednym sklepie czy może dotyczy ona większej ilości placówek. Napisaliśmy do sieci, by wyjaśnić tę sprawę.
Klienci na ogół są zbulwersowani. Raczej nikt nie odkłada wziętych w promocji przedmiotów, ale każdy skarży się, że czuję się nieuczciwie potraktowany, ponieważ nikt nie informuje, że karty nie działają.
[AKTUALIZACJA] Jak dowiedzieliśmy się w biurze prasowym Jeronimo Martins, właściciela sklepu Biedronka, awaria trwała tylko kilkanaście minut i jest już zakończona. Wszyscy klienci, którzy w tym czasie nie dostali rabatu na wybrane produkty, mogą go otrzymać na podstawie paragonu.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.