Netto wyjaśnia, skąd biorą się braki cukru. Jest oświadczenie firmy
Netto postanowiło odnieść się do doniesień medialnych o braku cukru w handlu detalicznym. W oświadczeniu przesłanym naszej redakcji wyjaśnia, skąd wzięła się taka sytuacja.
Szanowni Państwo, Szanowna Redakcjo,
W nawiązaniu do publikacji Te sieci wprowadzają limity w sprzedaży cukru, która ukazała się na łamach Państwa portalu, przesyłamy oświadczenie przedstawicielki firmy Netto w tym temacie, wraz z serdeczną prośbą o jego uwzględnienie w treści artykułu.
„Obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie na cukier, będące wynikiem rosnącego skokowo popytu na cukier, który jest reakcją konsumentów na informację o pojawiających się brakach cukru. Biorąc pod uwagę dodatkowo, że jesteśmy w pełni sezonu na przetwory, kiedy zapotrzebowanie na cukier naturalnie jest większe, klienci kupują więcej niż realnie potrzebują. Mamy też sygnały, że cukiernicy przestawili się na cukier z rynku zamiast z hurtowni, z uwagi na niższe ceny detaliczne. Dlatego też, aby zapewnić cukier możliwie szerokiej grupie naszych klientów, 12 lipca wprowadziliśmy limit zakupowy wynoszący do 10 kg cukru na jeden paragon. Obowiązuje on we wszystkich sklepach naszej sieci, do odwołania. Równocześnie dokładamy starań, by cukier był dostępny we wszystkich naszych sklepach i by nie brakowało go dla klientów Netto. Korzystamy z zapasów centralnych, jak również zwiększamy zamówienia u producentów w Polsce, a także nawiązujemy współprace z zagranicznymi dostawcami cukru.” – informuje Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.
Z góry dziękuję w imieniu firmy Netto.
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka Jakubowska-Niemier
Senior PR Manager

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.