Wielka awaria w największym banku w Polsce! Klienci nie mają dostępu do swoich pieniędzy

Utrudnienia dla klientów PKO Banku Polskiego. Były problemy usług bankowych online oraz aplikacji mobilnej. Ostatecznie została naprawiona, ale niektórzy wciąż doświadczają problemów.

Fot. Warszawa w Pigułce

Awaria, która rozpoczęła się tuż po godzinie 6:30, dotknęła użytkowników z przynajmniej kilkunastu miast w całej Polsce.

Z raportów serwisu Downdetector wynika, że już w pierwszych godzinach rannych liczba zgłoszeń zaczęła gwałtownie rosnąć. Około godziny 7:20 liczba zgłoszeń przekroczyła 140, z czego większość dotyczyła problemów z bankowością internetową. Użytkownicy zgłaszali również problemy z funkcjonowaniem aplikacji mobilnej banku.

Mimo narastającej liczby raportów, PKO BP początkowo nie potwierdził występowania awarii ani w mediach społecznościowych, ani na oficjalnej stronie internetowej banku. To spowodowało dodatkowe zamieszanie i frustrację wśród klientów, którzy liczyli na szybkie przywrócenie dostępu do swoich kont i realizację pilnych operacji finansowych.

Sytuacja została ostatecznie opanowana około godziny 10:30, kiedy to bank zdołał przywrócić pełną funkcjonalność usług bankowości online oraz aplikacji mobilnej. Przedstawiciele PKO BP przeprosili klientów za niedogodności.

W mediach społecznościowych niektórzy użytkownicy wciąż zgłaszają problemy, ale obsługa fanpage’a prosi ich o prywatną wiadomość w celu rozwiązania problemów.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl