PILNE: Ogromny bank w Polsce z awarią. Klienci nie mają dostępu do konta

Bank Millennium zmaga się z poważną awarią systemów informatycznych. Od czwartku rano klienci nie mogą korzystać z bankowości elektronicznej – nie działa zarówno aplikacja mobilna, jak i serwis internetowy.

Fot. Obraz zaprojektowany przez Warszawa w Pigułce wygenerowany w DALL·E 3.

Problemy rozpoczęły się około godziny 9:30, a liczba zgłoszeń od zaniepokojonych klientów gwałtownie wzrosła – serwis Downdetector odnotował ponad 1000 raportów o nieprawidłowościach w działaniu systemów bankowych.

„Połączenie niedostępne lub niemożliwe” – taki komunikat pojawia się od godziny 11:00 przy próbie logowania do systemu. Wcześniej bank informował użytkowników o „chwilowych utrudnieniach”, przekazując, że „niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne”.

Klienci zgłaszają całkowity brak dostępu do: logowania do aplikacji mobilneja i bankowości internetowej w tym do możliwości wykonywania przelewów czy chocby sprawdzania stanu konta

Bank nie podał przewidywanego czasu usunięcia awarii. W pilnych sprawach klienci mogą korzystać z oddziałów stacjonarnych i bankomatów.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl