Klienci będą w szoku. Zadzwoni do nich znany elektromarket

Znany elektromarket będzie wydzwaniać do klientów. Telefony rozdzwonią się już 17 lipca. O co tak naprawdę chodzi?

Fot. Shutterstock

Do tej pory regulamin określał, że kontakt z klientem nie będzie miał charakteru marketingowego. To się jednak zmieniło, ale to nie wszystko. Kluczowe są dwa punkty regulaminu.

„Jeżeli Klient wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania informacji marketingowych Usługodawca może inicjować z nim kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty Sklepu Internetowego (…).”

„W przypadku, gdy w ciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu Zamówienia do Sklepu Internetowego, nie będzie możliwe zrealizowanie połączenia telefonicznego z Klientem, Zamówienie może zostać anulowane
przez Usługodawcę.”

Okazuje się więc, że zablokowanie numeru z którego dzwonią telemarketerzy może skutkować anulowaniem zamówienia.

Euro.com.pl i oleole.pl rozsyła informacje o tym, że takie próby kontaktu będą podejmowane. Możemy albo zablokować zgodę w ustawieniach konta albo usunąć konto. O ile oczywiście nie chcemy mieć kontaktu z telemarketerami. W przeciwnym razie możecie śmiało czekać na telefon.

Źródło: telepolis.pl.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl