Klienci będą w szoku. Zadzwoni do nich znany elektromarket
Znany elektromarket będzie wydzwaniać do klientów. Telefony rozdzwonią się już 17 lipca. O co tak naprawdę chodzi?
Do tej pory regulamin określał, że kontakt z klientem nie będzie miał charakteru marketingowego. To się jednak zmieniło, ale to nie wszystko. Kluczowe są dwa punkty regulaminu.
„Jeżeli Klient wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania informacji marketingowych Usługodawca może inicjować z nim kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty Sklepu Internetowego (…).”
„W przypadku, gdy w ciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu Zamówienia do Sklepu Internetowego, nie będzie możliwe zrealizowanie połączenia telefonicznego z Klientem, Zamówienie może zostać anulowane
przez Usługodawcę.”
Okazuje się więc, że zablokowanie numeru z którego dzwonią telemarketerzy może skutkować anulowaniem zamówienia.
Euro.com.pl i oleole.pl rozsyła informacje o tym, że takie próby kontaktu będą podejmowane. Możemy albo zablokować zgodę w ustawieniach konta albo usunąć konto. O ile oczywiście nie chcemy mieć kontaktu z telemarketerami. W przeciwnym razie możecie śmiało czekać na telefon.
Źródło: telepolis.pl.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.