Na "nowym Smyku" nie będzie reklam

Nowa ustawa krajobrazowa zmieniła sposób patrzenia inwestorów na to, jak umieszczać reklamy i na potencjalne korzyści z nich wynikające. Najlepszym przykładem jest DH Smyk, który był wręcz oblepiony reklamami, ale… koniec z tym!

DH Smyk w 2013 roku. Fot. Street View

DH Smyk w 2013 roku. Fot. Street View

Stołeczna gazeta skontaktowała się z inwestorem, by spytać czy nie umieszcza reklam, bo trwa remont czy jest to po prostu świeże spojrzenie na ten problem:
„Zarząd spółki Immobel Poland podjął decyzję o nieumieszczaniu na elewacji budynku treści reklamowych, które nie byłyby związane z inwestycją – rewitalizacją i rozbudową obiektu biurowego Cedet lub inwestorem, firmą Immobel Poland” powiedział portalowi Mikołaj Laskowski z Immobel.

Wygląda więc na to, że inwestor stosuje się do obostrzeń ustawy i nie zamierza straszyć warszawiaków szpecącymi szmatami w samym centrum. Wszyscy pamiętają oburzenie, jakie wywołało umieszczenie na obiekcie reklamy jednego z popularnych programów typu reality show.

Nowy Smyk będzie przemianuję nazwę na CEDET. Będzie przypominał dawny Centralny Dom Towarowy (stąd nazwa). Zakończenie prac nad nowym obiektem przewidziane jest na 2017 rok, a główny sklep Smyka przeniósł się definitywnie na ul. Chmielną.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c