Na "nowym Smyku" nie będzie reklam
Nowa ustawa krajobrazowa zmieniła sposób patrzenia inwestorów na to, jak umieszczać reklamy i na potencjalne korzyści z nich wynikające. Najlepszym przykładem jest DH Smyk, który był wręcz oblepiony reklamami, ale… koniec z tym!
Stołeczna gazeta skontaktowała się z inwestorem, by spytać czy nie umieszcza reklam, bo trwa remont czy jest to po prostu świeże spojrzenie na ten problem:
„Zarząd spółki Immobel Poland podjął decyzję o nieumieszczaniu na elewacji budynku treści reklamowych, które nie byłyby związane z inwestycją – rewitalizacją i rozbudową obiektu biurowego Cedet lub inwestorem, firmą Immobel Poland” powiedział portalowi Mikołaj Laskowski z Immobel.
Wygląda więc na to, że inwestor stosuje się do obostrzeń ustawy i nie zamierza straszyć warszawiaków szpecącymi szmatami w samym centrum. Wszyscy pamiętają oburzenie, jakie wywołało umieszczenie na obiekcie reklamy jednego z popularnych programów typu reality show.
Nowy Smyk będzie przemianuję nazwę na CEDET. Będzie przypominał dawny Centralny Dom Towarowy (stąd nazwa). Zakończenie prac nad nowym obiektem przewidziane jest na 2017 rok, a główny sklep Smyka przeniósł się definitywnie na ul. Chmielną.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.