Skandaliczne zachowanie dostawcy. Pizzeria przeprasza

Na profilu Telepizzy pojawił się wpis Pana Jakuba, który opisał skandaliczne zachowanie dostawcy.

„Szanowni Państwo,
w niedzielę, Państwa pracownik – dostawca pizzy – jechał motorem na odcinku pomiędzy pl. Zbawiciela a Pl. Unii Lubelskiej.
Nie byłoby w tym nic szczególnie zaskakującego, gdyby nie fakt, że dostawca jechał CHODNIKIEM (Sic!)
Pomijam fakt oczywistego złamania przepisów ruchu drogowego (co jest przedmiotem osobnego zgłoszenia), ale wymaga podkreślenia, że chodnik był zatłoczony i gdyby nie to, że uskoczyłem z psem, prawdopodobnie zostałbym potrącony, a pies przejechany.

Jest to jednak dopiero początek tej żenującej historii.

Wraz z moim towarzyszem weszliśmy do Państwa lokalu przy ul. Marszałkowskiej 18, żeby zwrócić uwagę na niedopuszczalność takiego zachowania dostawcy i poprosiliśmy o rozmowę z kimś, kto tym miejscem kieruje.

W trakcie krótkiej wymiany zdań z niezwykle agresywnym dostawcą pod moim i mojego towarzysza adresem padały słowa: „Ty pedale”, „Ty cwelu” oraz szereg innych, sugerujących niedwuznacznie, co należałoby zrobić „z takimi jak wy”.
Działo się to przy całkowitej bierności pozostałych pracowników, którzy nie tylko nie zareagowali w żaden sposób na tego rodzaju obelżywe i dyskryminujące stwierdzenia, które bez wątpienia stanowią także mowę nienawiści, ale ograniczyli się do stwierdzenia, że dostawca nie jest ich pracownikiem, a osoby kierującej zmianą nie ma (zjawiła się jednak po tym, jak na miejscu pojawiła się policja).

Reakcja dostawcy i pozostałych pracowników była szokująca w swojej agresji i kompletnej obojętności wobec ewidentnego złamania prawa i wobec jawnie homofobicznych słów.

A zatem, Drodzy Państwo, Szanowna Telepizzo, mam w związku z tym zajściem kilka pytań:
1. czy tego rodzaju zachowanie pracowników jest Waszym zdaniem właściwie i odpowiada standardom międzynarodowej korporacji?
2. Czy w Telepizza Poland sp. z o.o. istnieje przyzwolenie na lżenie ludzi ze względu na ich orientację i czy homofobia wpisuje się w wartości firmy?
3. Jakiego rodzaju środki zamierzacie Państwo podjąć, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji?

Czekam na informacje, co do podjętych przez Państwa działań.

Waszym sekretem jest ciasto? No cóż, wydaje się, że nie tylko.” – pisze Pan Jakub.

„Szanowni Państwo,
kierujemy do Państwa serdeczne przeprosiny w związku z sytuacją, która miała ostatnio miejsce w Warszawie. Nie ma usprawiedliwienia dla zachowań szkodliwych społecznie i nacechowanych jakąkolwiek formą uprzedzeń względem drugiego człowieka.
Telepizza jest marką całkowicie apolityczną, funkcjonującą ponad wszelkimi podziałami.
Zarówno w Polsce, jak i w innych państwach.
Naszym celem jest dostarczanie Klientom przyjemności płynącej z dzielenia się dobrą pizzą,
oraz dbałość o jak najlepszy poziom obsługi i produktu. Nie ma w naszej firmie zgody
na akty uwłaczające godności innych lub społecznie nieodpowiedzialne.
W związku z tym pragniemy poinformować, że dzięki Państwa szybkiemu zgłoszeniu i obywatelskiej postawie, mogliśmy natychmiast zareagować. Zabezpieczyliśmy nagrania z monitoringu i ustalamy przebieg zdarzeń, aby móc wyciągnąć odpowiednie konsekwencje wobec zaangażowanych w nie osób. Dostawca został już ukarany oficjalną naganą, poniesie też konsekwencje finansowe. Dalsze postępowanie, w tym wobec pozostałych uczestników zajścia, zostanie podjęte po dokładnej analizie zebranych dowodów, w tym materiału filmowego. Zapewniamy, że wobec każdej z osób, której zachowanie okaże się naganne, wyciągnięte zostaną konsekwencje.
Nie możemy pozwolić, by jednostkowe, negatywne postępowanie wpływało źle na relacje z naszymi Klientami i zniekształcało wizerunek marki Telepizza. Jest nam niezmiernie przykro, że w czasach ważnej debaty i dialogu społecznego poświęconemu potrzebie wzajemnej życzliwości i otwartości, mają miejsce takie zdarzenia. Czujemy się w obowiązku zapewnić Państwa, że było ono niechlubnym wyjątkiem i dołożymy wszelkich starań, by nigdy się nie powtórzyło. Cały zespół Telepizza jest po to, by zapewnić Państwu dobrą atmosferę i serdeczną gościnę, w każdym mieście, w każdej części świata.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Telepizzy” – czytamy w odpowiedzi


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.