W Warszawie wystartowały Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów

Zarząd Transportu Miejskiego przygotował kolejne ułatwienie dla pasażerów. Żeby załatwić swoje sprawy, nie trzeba już przyjeżdżać do Punktu Obsługi Pasażerów. To POP przyjedzie do nas.

Fot. WTP

Od piątku 12 czerwca po ulicach Warszawy jeździ wyjątkowy autobus. Został w nim urządzony Punkt Obsługi Pasażerów. Do końca wakacji dwa mobilne POP-y będą podjeżdżały na pętle przy dużych osiedlach.

Pasażerowie załatwią tu swoje najpilniejsze sprawy: wyrobią spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodują bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwieszą” bilet i przekodują niewykorzystaną część biletu, wgrają uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużą. W mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Oznaczone banerami autobusy od poniedziałku 15 czerwca w dni powszednie będą stały na pętlach:

15-17 czerwca: Metro Kabaty przy K+R i Gocław,

18, 19 i 22 czerwca: Stegny i przy Świątyni Opatrzności Bożej,

23-25 czerwca: Metro Wilanowska i Tarchomin,

26, 29 i 30 czerwca: Bródno-Podgrodzie i Targówek.

Punkty będą czynne w godzinach 8.30-17.00. Godziny pracy mobilnych POP-ów mogą się zmienić.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c