Hitu zza oceanu ciąg dalszy. McDonald’s zaskakuje wprowadzając to do nas
Jakiś czas temu pisaliśmy, że w zestawach Happy Meal pojawiła się nietypowa zabawka, którą interesują się głównie mamy. Jak się okazało to nie koniec.
Niecodzienny trend konsumencki dotarł do Polski. Zabawki z zestawów Happy Meal w McDonald’s, stworzone we współpracy z marką Crocs, stały się przedmiotem pożądania nie dzieci, a dorosłych kobiet. Miniaturowe breloczki w kształcie kultowych butów podbijają social media i zdobią damskie torebki w całym kraju. Jak się okazuje to nie koniec akcji, bo teraz w restauracjach pojawiły się kolejne miniaturowe „buciki”.
Współpraca McDonald’s z producentem popularnego obuwia zaowocowała stworzeniem kolekcji miniaturowych breloków, z których każdy nawiązuje do pozycji z menu słynnej sieci restauracji. W ofercie znalazły się między innymi miniaturowe Crocsy z motywami nawiązującymi do klasycznego hamburgera, deseru McFlurry czy logo samej restauracji.
Fenomen rozpoczął się w Stanach Zjednoczonych, gdzie zabawki błyskawicznie zniknęły z restauracji. Media społecznościowe, szczególnie TikTok, zalała fala filmów prezentujących torebki ozdobione kolorowymi brelokami. Trend wpisuje się w szerszą modę na personalizację akcesoriów poprzez dodawanie różnorodnych ozdób – od maskotek przedstawiających zwierzęta po postacie z popularnych kreskówek.
Od 11 października breloki są dostępne również w polskich restauracjach McDonald’s. Sieć zapewnia regularne dostawy zabawek, co pozwala zaspokoić rosnące zainteresowanie klientów. W przeciwieństwie do rynku amerykańskiego, gdzie w niektórych lokalizacjach gadżety były niedostępne przez wiele dni, polscy konsumenci nie powinni mieć problemu z ich zakupem.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.