Awaria w ogromnym polskim banku! Problemy z BLIK, dostępnemu do bankowości i aplikacji
Klienci PKO BP mieli problem z korzystaniem z bankowości mobilnej, zalogowanie się do serwisu iPKO czy płatności Blikiem. PKO nie odniósł się do zgłoszeń.

Fot. Shutterstock / Warszawa w Pigułce
Największy peak i problemy wystąpiły o godzinie 21 we wtorek, jednak w środę, po godzinie 17 raporty o problemach znów zaczęły rosnąć.
Według klientów problemy są z bankowością mobilną, logowaniem do aplikacji, przelewami oraz BLIK-iem.
Oficjalnie PKO BP nie wypowiedział się na temat awarii, jednak liczne komentarze w social media i raporty w downdetector potwierdzają, że wystąpiła.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl