Gigant wchodzi do Warszawy i otwiera pierwszy sklep. Byliśmy w środku przed otwarciem [WIDEO, ZDJĘCIA]
26 września 2024 roku o godzinie 9:00 sieć drogerii dm otworzy swój pierwszy sklep w Warszawie. Wydarzenie to ma być wyjątkowe, jak zapewnia Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. Sklep zlokalizowany będzie w Centrum Łopuszańska 22 i zajmie powierzchnię 425 m2.
@warszawawpigulce♬ dźwięk oryginalny – WarszawawPigulce
Sieć dm, obecna w Polsce od kwietnia 2022 roku, przygotowała dla warszawiaków szereg atrakcji z okazji otwarcia:
- 15% rabat powitalny dla klientów
- Zestawy mini prezentów
- Darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea (przy zakupach z kuponem z gazetki)
- Atrakcje dla całych rodzin przez trzy pierwsze dni od otwarcia
W ofercie drogerii dm klienci znajdą m.in.:
- Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała
- Artykuły zdrowotne i higieniczne
- Kosmetyki i perfumy
- Produkty dla niemowląt i dzieci
- Żywność
- Artykuły gospodarstwa domowego
- Karmę dla zwierząt
Dm stawia na konkurencyjne ceny, oferując gwarancję trwałej ceny półkowej przez minimum 4 miesiące, setki produktów, których ceny nie wzrosły od ponad roku i kupony rabatowe w aplikacji dm i dodatkowe kupony PAYBACK.
Podczas otwarcia klienci mogą spodziewać się dodatkowych atrakcji:
- Gofry na patyku i smoothies marki dmBio
- Porady makijażysty i trychologa
- Porady makijażowe od instagramerki Karoliny Stylizacje
- Animacje i zabawy z muzyką
- Baloniarz
- Spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär
Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00. Klienci z całej Polski mogą również robić zakupy online na stronie www.dm.pl oraz poprzez aplikację dm.
Otwarcie drogerii dm w Warszawie to ważne wydarzenie na rynku handlowym stolicy. Eksperci branżowi zwracają uwagę, że wejście tej sieci może wpłynąć na konkurencję w sektorze drogeryjnym, potencjalnie prowadząc do obniżek cen i podniesienia jakości obsługi klienta w innych sklepach.
Dla mieszkańców Warszawy pojawienie się dm oznacza nowe możliwości zakupowe i dostęp do szerokiej gamy produktów, w tym marek własnych sieci, które cieszą się popularnością w innych krajach europejskich.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.